CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 24 May 2011

Catatan cinta yang amat merumitkan...arghh~

Bila berbicara tentang cinta..
hemm..sangat merumitkan buat aku..
sayang seribu kali sayang..
sukar untuk aku luahkan...

Kalau tak diucap..
takut kempunan tak dapat
Kalau diucap
malu sejuta kali malu
muka pun dah tak tahu mna nak letak..
Takut dikatakan tak tahu malu..

Susah bila kita menyayangi sahabat kita ni lebih2
bila kita luahkan takut dia dah tak nak berkawan lagi dengan kita
kalau kita tak luahkan..macam ni la jadinya..(separuh sewel..hihiks~)

Buat insan yang saya dah jatuh cinta pandang pertama sejak sekolah tu..
THANKS sebab kamu berjaya menarik perhatian aku..
kalau benarlah jodoh kita ada..
kau memang terbaik buatku..



MONOLOG SDN.BHD
 ~bIARLah waKTu menEntuKan seMUaNya..
saya tetap menunggu 'rahsia' kamu itu terbongkar suatu hari nanti
terima kasih sebab masih menjadi kawan saya yang paling baik..;) 

to: Mr pious :D

No comments:

Post a Comment